Odvlaživač zraka s regulatorom
24.00 € bez PDV-a 19.20 €
Odvlaživač zraka s regulatorom
20.00 € bez PDV-a 16.00 €
Cast aluminum is used to make engine blocks, engine housings and many other parts in cars because of their light weight compared to steel.
Aluminijske legure klasificiraju se u dvije glavne vrste: legure za lijevanje i legure za kovanu obradu. Aluminijski odljevci uglavnom se izrađuju metodama tlačnog kalupljenja i kalupljenja.
Legure za lijevanje također imaju sustav četveroznamenkastih oznaka kako je dano u donjoj tablici:
TIG zavarivanje izmjeničnom strujom (AC) najprikladnije je za spajanje izradaka od lijevanog aluminija. Odgovarajuća jakost struje i opskrba zaštitnim plinom su posebno važni. Zavarivanje lijevanog aluminija istosmjernom strujom (DC) nije moguće jer toplina nije dovoljna da probije oksidni sloj aluminija.
Zavarivanje aluminijskih odljevaka može se izvesti pomoću TIG zavarivanja ili GMAW (MIG zavarivanje). Odabir žice za zavarivanje aluminija temelji se na vrsti lijevanja ili njegovoj seriji, tj. 2000 serija od 3000 i tako dalje.
Općenito, ER4043 je dobar za zavarivanje mnogih vrsta aluminijskih odljevaka koji se koriste u blokovima motora pomoću TIG ili MIG zavarivanja.
ER5356 je još jedna opcija. TIG ili MIG s AC polaritetom koristit će se za bilo koju vrstu zavarivanja aluminija, bilo za nove zavare ili zavare za popravak.
Kliknite ovdje za preuzimanje tablice zavarivanja aluminija za odabir žice za punjenje.
Čistoća površine i uklanjanje oksidnog sloja jedan je od najvažnijih preduvjeta za zavarivanje aluminija.
Ulje ili drugi organski materijali, kao i teški oksidni film na šipki, ometat će spajanje zavara i također su izvori poroznosti. Zbog toga je potrebno očistiti šipku za zavarivanje prije stavljanja u zavar.
Štapno zavarivanje lijevanog aluminija nije previše popularno i elektrode za štapiće za zavarivanje dostupne su u ograničenom broju vrsta na tržištu.
Prethodno zagrijavanje nije potrebno za tanki aluminij, ali obično se preporučuje da se prethodno zagrije prije zavarivanja, budući da lijevani aluminij ima veliku debljinu.
Budući da aluminij ima visoku toplinsku vodljivost, toplina se raspršuje vrlo brzo pa je predgrijavanje na oko 200-250 stupnjeva F dobro jer inače možete imati problema s fuzijom. Interpass temperatura nije problem za zavarivanje aluminija.
Prethodno zagrijavanje preporučuje se za deblje dijelove ili kad god se ne može postići dovoljno prodiranje zbog visoke toplinske vodljivosti aluminija.
Dakle, ako se suočite s bilo kojim od gore navedenih problema, može se primijeniti temperatura predgrijavanja od 150 do 200°C. Također, prilikom popravka kvaliteta 5XXX (Al-Mg), može doći do pucanja u zavarenom ili HAZ području.
Nakon predgrijavanja u ovim uvjetima vrlo je korisno za ublažavanje pucanja, između ostalog i korištenjem prave žice za punjenje.
Kliknite ovdje za Opće smjernice za zavarivanje aluminija.
Parametri TIG zavarivanja za zavarivanje lijevanog aluminija dati su u donjoj tablici.
Parametri MIG zavarivanja za popravak lijevanog aluminija navedeni su u donjoj tablici.
TIG zavarivanje aluminija se zavari korištenjem AC polariteta uglavnom s čistim argonom (AWS A5.32 ili ISO 14175 – I1) kao zaštitnim plinom.
Ponekad se helij (AWS A5.32 – plin I2) miješa s plinom argonom za plinsku zaštitu do najviše 25% kako bi se povećala učinkovitost luka za topljenje debljih aluminijskih dijelova.
Helij povećava toplinu luka čime se poboljšava probojnost zavarivanja kod zavarivanja aluminijskih legura. Volframove elektrode od čistog aluminija koriste se za TIG zavarivanje aluminija kako bi se poboljšalo djelovanje čišćenja tijekom zavarivanja.
DCEP polaritet se također koristi za zavarivanje aluminija, ali ne previše. Dobar je za zavarivanje tankih aluminijskih materijala, ali zahtijeva deblje volframove elektrode za prijenos velike struje potrebne za zavarivanje aluminija.
Kao zaštitni plin pri zavarivanju lijevanog aluminija koristi se argon ili helij. Oba plina mogu se koristiti u čistom obliku ili kao mješavina.
Omjer argona i helija izravno utječe na raspodjelu topline tijekom procesa zavarivanja, a time i na brzinu procesa zavarivanja.
Čisti helij vam omogućuje stvaranje viših temperatura. To je povezano s toplinskom vodljivošću aluminija. Čisti helij je pogodan za automatsko zavarivanje jer se povećava brzina zavarivanja.
Ako koristite čisti argon pri zavarivanju lijevanog aluminija, dobit ćete sjajniju površinu bez potrebe za ponovnom obradom žičanom četkom.
Lijevani aluminij može se zavarivati, ali predstavlja zavarivača niz izazova.
Zavarivanje lijevanog aluminija počinje pripremom za rad. Informirajte se o materijalu za zavarivanje. Potrebna amperaža i opskrba plinom mogu značajno varirati između dostupnih legura.
Prije zavarivanja lijevanog aluminija potrebno je potpuno ukloniti sve ostatke. Na taj način izbjegavate inkluzije u zavarenom šavu, što dovodi do gubitka kvalitete zavara. Stoga provjerite je li površina čista od masnoće i ulja!
Također odaberite odgovarajući dodatni metal. Pomoću ove tablice odaberite pravu žicu za svoju primjenu. Isto vrijedi i za izbor zaštitnog plina koji koristite.
Primijenite Welding Preheat na vaš radni predmet dodatno toplinom prije zavarivanja i zagrijte ga na cca. 100 stupnjeva Celzijusa za uklanjanje vlage. Time se izbjegavaju naprezanja u materijalu i savijanje nakon hlađenja.
Uz intenzivnu pripremu i odgovarajuće pomoćne materijale, lijevani aluminij se stoga može zavarivati.
Uz poštivanje svih točaka mogu se postići kvalitetni i stabilni varovi koji nemaju poroznih mjesta i otporni su na vanjske utjecaje.
Open this in UX Builder to add and edit content
Varstroj velika akcija
MIG/MAG FCAW (Co2)
Co2 aparat VARSTROJ 2005D Profimig MIG TIG MMA 200
600.00 €Original price was: 600.00 €.440.00 €Current price is: 440.00 €. bez PDV-a 352.00 €Aparati za zavarivanje Bakra
Varstroj VARMIG 2005D PROFIMIG LCD 200A
650.00 €Original price was: 650.00 €.480.00 €Current price is: 480.00 €. bez PDV-a 384.00 €Aparati za zavarivanje Čelika
VARSTROJ VARMIG 231-i LCD
1,400.00 €Original price was: 1,400.00 €.1,220.00 €Current price is: 1,220.00 €. bez PDV-a 976.00 €Aparati za zavarivanje Čelika
VARSTROJ VARMIG 271-i LCD
1,800.00 €Original price was: 1,800.00 €.1,600.00 €Current price is: 1,600.00 €. bez PDV-a 1,280.00 €Ukoliko vam se sviđa podjelite ovaj članak!
Proinstal SET 2 MIG 500
Proinstal VARSTROJ 2005D LCD SET 5
SET PRO COLD TIG 4
Proinstal SET PRO TIG DC & PLAZMA 2 AKCIJA
Set potrošnih materijala F27
Metalni ormar
Žica za varenje SG3 Co2 1.0mm željezo 5kg
Varstroj VARIN1605 LCD
Magnetna Bušilica Proinstal PT-N4000
Varstroj VARMIG 2005D PROFIMIG LCD 200A
Proinstal SET PRO VARSTROJ 1605D Profimig 4 AKCIJA
SET 1 LINCOLN MIG 200
Automatska maska PRO MEHANIC
Proinstal NBM 315 SET 2
Proinstal MIG TIG MMA CUT SET 1
Proinstal SET PRO MIG PULS 2 AKCIJA
Proinstal VARSTROJ 2005D LCD SET 2
Proinstal SET PRO TIG DC & PLAZMA 4 AKCIJA
Žica za varenje Co2 SG2 EZ 0.8mm željezo 5kg
Plazma rezač CNC/Ručni CUT 60A
Proinstal SET PRO VARSTROJ 2005D Profimig 4 AKCIJA
Proinstal SET PRO-M
Set potrošnih materijala E10
Varstroj VARMIG 1905C PROFI MIG
Proinstal SET PRO VARSTROJ 2005D Profimig 2 AKCIJA
Set potrošnih materijala A8
Proinstal NBM 315 SET 1
Set potrošnih materijala P20
Proinstal SET PRO MIG 270 4 AKCIJA
Aparat za zavarivanje Pulsni TIG AC DC MMA 200A
Boca Co2 + Argon – 10L – 200bar (standard) PUNA – DOSTUPNO ODMAH
Proinstal SET PRO TIG DC & PLAZMA 3 AKCIJA
Žica za varenje INOX-a 308lsi 1.0 mm kolut 5kg
VARSTROJ VARMIG 271-i LCD
Varstroj VARMIG 251 BD SUPERMIG
SET 3 LINCOLN MIG 200
Magnetna bušilica DEXI DX35
Set potrošnih materijala A15
Spoter za autolimariju Proinstal SPOT 3500
Proinstal SET CROMIG 1
Trenutno se čita:
Vodiči za zavarivanje
FCAW-S u odnosu na FCAW-G, FCAW-S i FCAW-G Značenje
Vodiči za zavarivanje
Ispitivanje metala bez razaranja
Vodiči za zavarivanje
Brzine taloženja žice za zavarivanje
Vodiči za zavarivanje
Što je MIG zavarivanje
Vodiči za zavarivanje
Tehnike zavarivanja
Vodiči za zavarivanje
Kako zavariti API 5L cijevi visoke čvrstoće X80, X70, X65, X60, X52
Vodiči za zavarivanje
Veličina dijagrama vijaka
Vodiči za zavarivanje
Svojstva legure Hastelloy C276